2007. augusztus 6., hétfő

Furcsa hétfő

Érdekes volt a mai nap, ami azzal kezdődött, hogy végre, hetek után, végig aludtam az éjszakát anélkül, hogy óránként felébredtem. Reggel hétkor, óra előtt, fel is ébredtem és elmentem kondizni. Kondizás után, egy gyors zuhanyozás és irány az iroda. Mivel kicsit csúsztam, fél tízkor egyik kollegám felhívott, hogy tudom-e hogy 10-kor van egy telefonos megbeszélésem. És, hogy a menedzser keresett. Fél tíz után 10 perccel a bejáratnál találkoztam a menedszerrel és kiderült, hogy az ügy meg is oldódott.

Délkor vége volt a megbeszélésnek, és ekkor behívott a menedzserem. Amikor behív, sosem lehet tudni mi van. Vagy gáz van, vagy jó hírt közöl. Ma az utóbbi volt. Mivel a munkafolyamat áthelyezése Indiában lezárult és én is hozzájárultam a sikerhez, kaptam egy dicséretet. Amikor kint voltam, februárban, egy Londoni kolleginával végig vittük a tréninget. Emelett még a saját munkámat is megcsináltam, mivel nem volt helyettesem. Ezek szerint feltünt nekik, és most, hogy lezárúlt a folyamat, megköszönt és megdicsért. Ezen kicsit meg voltam lepődve, mivel amikor Indiában voltam, egyszer, kétszer (háromszor? nem tudom már) lecsaptam egy dilit. Az egyik vezetővel úgy veszekedtem, hogy az egyik amerikai kolleganő két napig félt megszólítani. egyébként, azért volt a dili, mivel többször figyelmeztettem a vezetőket kockázatok miatt. Az első három alkalommal nagyon türelmesen elmondtam a következményeket, ha folytatják azt a bizonyos viselkedést. A negyedik alkalomtól már nem voltam annyira türelmes és kedves. Magamban ezt az útat sikertelennek könyveltem el. Ezek szerint nem volt az. Csak úgy néztem, mint a borjú az új kapúra.

Délután a kedvem hirtelen rosszabb lett, mivel Schatzi elutazott szabira. Nem sajnálom tőle a szabiját. Nagyon is megérdemli és kellett is neki. Azért romlott a kedvem rohamosan, mivel egy idejig nem lesz lehetőség kommunikálni vele. Az egyik kollegám (aki ma reggel felhívott hogy mikor szándékozok bemenni az irodába) már szólt is, hogy nagyon savanyú arcot vágok. Ma relatív korán haza is húztam. Hátkor zártam le a gépemet. Ma este meg találkoztam egy csettárssal, benn a városban. Úgy elszaladt az idő, hogy csak most jöttem haza. A találkozás jót tett, mivel mostanra el is tünt a rossz kedvem. közben megettem a kajámat... megyek aludni.

Nincsenek megjegyzések: