2007. május 23., szerda

Gonosz vagyok


Ma meg vagyok elégedve magammal. Reggel háromnegyed nyolcra sikerült bejönnem (már a második napja). Reggel sokkal jobban tudok dolgozni; hüvös van, nyugi van és nincsenek kérdező kollegák. Most már azt vezettem be hogy ha rajtam van a fejhalgató és hallgatok zenét (most két hete a gregorián énekek mennek) a kollegák nem zavarhatnak. Nem mindenki tudja még, sajnos. Ebéd után egy meglepetés ért engem. Be kellett mennem a volt menedzseremhez. Ebéd előtt volt egy kis ügy indiai kollegáimal. Egy tucatnyi kollegának olyan emailt küldött amiszerint én hülye vagyok hogy valamit merkérdeztem. Utánna néztem a dolgoknak, és kiderült hogy a csajszi hazudod. Szerintem finoman visszakérdeztem nála hogy magyarázza meg hogy ez hogy lehet hogy csak egy fél órája van megcsinálva valami, ahol ő meg azt állítja hogy május 9.-én már megcsinálta... Síri csend és ebéd után beszélgetés a volt menedzseremmel. Londonba és Amerikában egy-két fejes ideges lett emiatt...

Közben meg nézelődök szálloda után. Nem szoktam ennyire gonosz lenni, ezt a fáradtság okozza. Ahogy most állnak a dolgok, valószinűleg július 14-tol veszek ki egy hetet. A szállodát, valahol a hegyekben, még keresem. Környék ami eddig felmerűlt: Kőszeg, Mecsek, Cserhát és a Pilisi Hegység. De kaptam meghívót is Hollandiábol. Azon még gondolkozom, de szerintem most inkább Magyarországon marad. Majd máskor megyek Hollandiába.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia,

Nézdd meg Sopronban a Lővéreket - gyönyörŰ! Ott van egy pár jó hotel is.

k

Independence írta...

Szia K,

Köszönöm szépen! Fel megy a listára ;-)

I.