2007. május 8., kedd

Nyugtalanság


Először elnézést hogy egy pár napig eltüntem, de kicsit el voltam havazva és kissé ki is voltam merűlve. Szombaton is még az irodában voltam, kb este 9-ig. Vasárnap utaztam, a repülő utat szinte teljesen végigaludtam. Leültem a székembe és nem is emlékszem arra hogy fel száltunk volna. Egyszer csak valahol Osnabrück fölött felébredtem és ott volt melettem az ebéd. Megettem és visszaaludtam és Érsekújvár fölött ébredtem megint. A leszállás Pesten nyugis volt és problémamentes. Taxit hívtam és haza mentem.


Otthon lepakoltam, az udvarban még egy kicsit pletykáltam a szomszéd asszonyal. Miután kissé magamhoz tértem elmentem a Schatzi-hoz. Már nagyon hiányzott nekem... Tegnap (hétfőn) egész nap olyan voltam mint a mosott ****. Ezzen az állapoton az 5 kávé sem segített amit reggel ittam, de mindenképp megérte elmmenni a Schatzi-hoz. Tegnap fél nyolckor mentem aludni és ma reggel hétig aludtam, nagyon mélyen aludtam...


Ma reggel meg nyugatalan vagyok. Olyat érzésem van mintha valami nagy dolog fog lezajlani, de nem tudom hogy mi és milyen hatása lesz rám. A vérvétel eredménye nem tud nagyon felizgatni. Lesz ami lesz. Ne feletsjek elmenni csütörtökreggel a dokihoz. A jelenlegi állapotom miatt képes lennék elfelejteni elmenni. Na, most egyenlőre elég gagyogás volt. Megyek dolgozni

Nincsenek megjegyzések: