2007. május 1., kedd

Ma Utrecht volt...


Ma reggel megint egy megbeszélésem volt privát ügyben. Reggel fél kilencre (majdnem) ott is voltam, de az ürgének nem nagyon állt be a szája. Kicsit fárasztó is volt. A végén kb fél 10, háromnegyed 10-kor megszabadúltam tőle és indultam Leidenbe. Onnan meg vonattal mentem volna be Utrechtbe. A kollegáim már figyelmeztettek hogy nem nagyon éri meg kocsival menni, mivel vonattal sokkal könnyebben elérhető az iroda (központi pályaudvar melett van). Leiden-i pályaudvaron megvettem az automatában a vonatjegyet és felmentem a vágányhoz. Ott meg az derült ki hogy munkálatok miatt az út bizonyos részén busszal visznek. A szervezás jó volt, de volt egy kis késés. Nemtom még hogy melyik útvonalon fogok majd visszamenni, Amsterdamon vagy Hágán keresztül.

Mindjárt megyek, találkozok egyik barátommal. Egy pár hónapja mondtam meg neki mi van velem. Kiváncsi leszek hogy hogy fog viszonyulni az egészhez. Na, most szaladnom kell, van még 4 percem (most 19:56 van).

2 megjegyzés:

shivamantra írta...

hívj fel, ha hazajöttél. köszi.

Névtelen írta...

a shiva nekem soha nem ir ilyeneket, de en ettöl függetlenül felhívom.
B.