2007. május 20., vasárnap

Pihi


Nem rég jöttem haza. Tegnap egész nap itthon gubbasztottam, egyrész mert nem volt túl jó kedvem, másrészt mert eléggé ki voltam merűlve. A tegnapi nem túl jó kedvem nagy részben az okozta hogy a(z) (ex-)párom Hollandiábol véglegesen szakított velem. A kapcsolat már egy ideje nem volt a legjobb. Miután visszajöttem Indiábol, szakított velem, de még kapcsolatban maradtunk. Most az a kapcsolat is megszakadt. Sajnálom hogy megszakadt, de lehet hogy ez jobb az exemnek. Délután meg moziban voltam.


Ma este meg beszéltem telefonon két barátommal Hollandiában. Az egyikel háromnegyed óráig dumáltam. Nem rég kezdett egy tanácsadói irodát és most, negyedév után, jól megy az üzlete. Tőlem meg azt kérdezte hogy hogy szolgál az egészségem (tud a helyzetröl). Utánna egyik legjobb barátommal 70 percig dumáltam. Mindenröl beszéltünk. Megbeszéltük az eredményemet. Ő meg lehet hogy menni fog Rómába, feleségével egy hétre. Nem rég hallotta hogy doktorálhat (Ő egyébként teológus). A vatikán könyvtárában keresni fog iratokat Pelagiusrol. Kicsit irígyelem, mert szívesen mennék én is Rómába. Régen voltam, amikor gimibe jártak, de szívesen visszamennék, városlátogatásra.


Na, lassan befejezem, mivel a hétvégén nem voltam az irodába, holnapreggel (hétfőn) korán be akarok menni hogy be tudjam fejezni a melómat.

Nincsenek megjegyzések: