2007. május 3., csütörtök

Örömök halmozása


Most szándékosan egy kis időt szakítok az írásra. Tegnap nem volt idő, pedig párszor készülődtem írni. Veszem észre hogy kicsit fáradok, nem sikerül a kelés 6-kor. Most épp Vivaldi-nak a Vespereit hallgatom hogy kicsit magamhoz térjek. Szóval tegnap nem volt az hogy belefulladtam volna a melóba, sőt, még sikerült is időben elmenni az irodábol, csak az egész nap csakúgy robogott tovább. Tegnap este meg hivatalos voltam egy házibuliba Utrecht melett. Hat helyet fél hétkor indultam az irodábol. Fél nyolc, nyolcra voltam ott. Az ex-párom is ott volt. Jó kis buli volt, sokat dumáltunk és emiatt az idő csakúgy szaladt. a Vége az volt hogy hajnali háromkor feküdtem le. Az eredeti terv az volt hogy ma reggel 6-kor kelek. Az nem teljesen sikerült... A végén három negyed 9-re sikerült kiváncorogni az ágyambol. Fél tízre meg az irodában voltam. A napot azzal kezdtem hogy két presszót dobtam le. Aki ismer, tudja hogy az nagy dolog, mivel nem szoktam soha kávét inni. A reggel is úgy ment el, mintha vattában élnék. Nem voltam telesen magamnál. Közben meg azon morfondíroztam hogy a Schatzi milyen kávét főzhet...


Aztán délután fél egykor volt egy telefonos gyűlés. Imádom az ilyeneket. Ez összefügg az egyik szerződésemmel. Röviden: kirobbant egy kis botrány. A munka ami jövő hétre terveztem, hétfőre meg kell csinálni. Storno a szuvenír vásárlás szombaton. Ha pechem van, vasárnap hajnalban is még be kell jönni és aztán szaladni a reptérre hogy időben érjek a járatomhoz. Érdekes lesz. Közben Magyarországon a főnököm meg nem akar nagyon elengedni vissza Hollandiába egy hét múlva. Szerinte telefonon is megoldható. Szerintem meg nem. Az itteni főnököm szerint sem oldható meg telefonon. Majd meglátjuk ki lesz az erősebb. Ja, meg azt is benyögte hogy a munkaleírásomat is rövid távon várja. (Én vagyok az egyetlen aki magának írhatja meg a munkaleírását. Lehet hogy majd utazást is bele fogok írni... ;-) ) Úgyis ki fogja vetettni, de ha nem lőt az ember, biztos hogy nem találja el a célt. Egyébként tapasztaltam is hogy a pofátlanokké a fél világ... ;-) Közben alig várom hogy otthon legyek, legalább egy pár napig. Jó az utazás, de otthon lenni meg jobb. Egyébként is már kezdek kiváncsi lenni a vérvételem eredményére. Nem hiszem hogy gáz lenne, csak érdekelnek a számok ;-) Na, megyek vissza melózni. A fejemben a nyugtalanság egy kicsit lecsillapodott.

Nincsenek megjegyzések: