2007. május 11., péntek

Érdekes hétvége lesz



Épp most csináltam a vacorámat. Valami újat próbáltam ki, de még nemtom hogy mit gondoljak róla. Tortellinit főztem, Cambozolát daraboltam bele és aztán meg tejföl. Érdekes ízek jönnek össze így.

Ma egyébként korán mentem el az irodábol. Negyed hétkor már össze volt pakolva a cuccom. Az nekem majdnem rekord. Tegnap egy kicsivel később indultam, de magamhoz képest korán. A Schatzi képes kirobbantani az irodábol. Nem hittem volna hogy erre is képes lenne... Eddig senkinek sem sikerült engemet az irodábol kirobbantani. Együtt néztün az Euróvizió Dalfesztivált. A Schatzinak nem tetszett (nem baj Schatzi). Nekem is csak az tetszett benne hogy előhozta a memóriákat az előző évekröl. Volt hogy Hollandiában a kollegákkal leűltünk és csoportosan néztük, vagy egy pár baráttal és közben mindenki kommentározta a műsort.

Ma este a (volt-)párom fog telefonálni. Beszélni akar hogy hogyan tovább. Érzi hogy valami van. A hétvégen meg vidékre is megyek, szüleimhez. Az is érdekes lehet majd. A kép egyébként nagyábol tükrözi hogy érzem magam...

Nincsenek megjegyzések: