2007. május 21., hétfő

Stornó


Most jöttem vissza francia nyelvtanórámrol, volt egy ötletem a hétvégen, egyenlőre stornó. Az ötletem ami a hétvégén volt, hogy júniusban kiveszek egy hetet (minimum) és elmegyek valahova ahol kutya sem ismer, nincs tévé, rádió és kikapcsolom a telefonomat és pihenek, meditálok, magamhoz térek. Már nagyon úgy érzem kezdem kicsit túlpörögni magam. Szombaton, amikor teljesen és véglegesen szakított velem a párom Hollandiábol, a reakcióm nem volt nagyon erős, tudomásúl vettem. Kész. Ennyi. Ez részben azért is van, mivel energiaszintem nagyon a padlón jár. Azt a blogbejégyzéseimen i sészre veszem. Sokkal többet szeretnék leírni, de nem megy. Nem tudom összeszedni a gondolataimat, nincsen türelmem végig nézni amit kellene. Hála a Schatzinak hogy eddig kibírtam, ő a múlt hetekben nagyon sok energiát adott (Schatzi, tudom hogy nem így beszéltük meg, de meg szeretnélek köszönni hogy kaptam erőt tőled ;-) ).


De sajna a tervnek most lőttek. Leghamarább júliúsbol lehet belőle valami. Ahogy írtam ennek a bejegyzés elején, épp most jöttem vissza francia órárol. Egész órán nem is esett szó a szintfelmérő vizsgámrol, csak rettentem mennyire rosszúl megy a társalgás franciául mostannában. Az óra végén valahogyan meg mertem kérdezni hogy mi volt az eredményem. Majd hanyat estem: kb 74%-os volt. Erre nem számítottam. Attol féltem hogy épp megütöm az 50%-at. Közben azt is hallottam mikor lesz a "nagy", hivatalos nyelvvizsgám. Az a fő oka annak hogy a pihenésemnek és meditálásomnak egyenlőre lőttek. Ha jól tudom, június 25.-én meg kell jellennem a francia intézetben. Előtte meg még kemény munka vár rám.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Bocs, de nyelvvizsgán (legyen az alap, közép, felsőfok) nem 60%-ot kell megütni a megfelelt szinthez? Milyen vizsga az, ahol csak 50%-ot kell???
A másik, amit régebben írtál, hogy csak 3 feladat volt a szintfelmérődön. Tudtommal, Te középfokra mész (B2 szint), ahol pedig legalább 5 feladat szokott lenni az írásbelin, akármilyen típusú vizsgára mész. Bár lehet a Francia Intézetben minden egyszerűbben menne?

Independence írta...

Nem mondtam hogy az 50%-ot kellett megütni, csak attol féltem, amikor írtam hogy az 50-et épp hogy meg fogom ütni.

Amit én tudok eddig a vizsgárol hogy írásbeli lesz, szövegértés és szerkesztés is. Most azon vagyok hogy szókincs és nyelvtanot még jobban fell kell tuningolni, mivel az utazások miatt elég sok óra kimaradt.

Névtelen írta...

majd drukkolunk, meg legyen idod kikapcsolodni is!
B.