2007. április 26., csütörtök

Amsterdam mellett vagyok


Ma reggel ugyanakkor ébredtem mint tegnap. De ma próbálkoztam egy reggelivel is, ami nem teljesen úgy ment ahogy kellett volna. Valahogy mostanában az étvágyam sokkal kisebb mint régebben volt. Édesanyám a hugomnak küldött kalácsot és abbol vágtam egy szeletet, megkentem margarinnal is kiültem a kertbe. Fél hétkor már nagyon jó idő volt, madarak csicseregtek. Volt egy kis bírkózás a macskával... a macska majdnem győzött ;-) A kalácsot csak félig tudtam megenni, úgyhogy bepakoltam egy konyhapapírba és magammal vittem, beültem a kocsiba és indultam (ez 6:50-kor volt). A napkelte nagyon szép volt, de a forgalom már elég erős volt. Volt hogy itt-ott már majdnem bedugult az autópálya. Közben a kocsiban ment a rádio. Tovább nem volt semmi különös, csak egyszer tévedtem el az Amsterdam-i gyűrűn, tovább szaladtam az egyik kijáratnál. A végén 7:50-re értem be. Közben fél tíz van és már négy riportot csináltam és küldtem ki... Jó ez a korai ébredés, legalább halad az ember a munkával. Holnap elvilég még korábban kéne kellni, mivel Belgiumba kell mennem. Ott tízkor lesz az első megbeszélésem

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

még pár napja titkoloztál, hogy hol nőttél föl, de most gyorsan leleplezted magad :-)

B.

Independence írta...

Valahogyan meg kell tartani az olvasó érdeklődését... ;-)

Névtelen írta...

Szia,

Persze igazad van a munka és a szabi között azért van lényeges különbség.
Voltam bulizni is a Reimbrandtspleinen! :)
Azt elfelejtettem megkérdezni kint,hogy hogy mondják a hollandok, hogy kérek egy korsó sört. Leírnád? Ja és nem ettem semmi dutch food-ot, ezért mindenképpen ki kell mégegyszer mennem. Egyáltalán van valami helyi sajátosság? Valamilyen húsos zöldborsólevesről olvastam.

k