2007. április 22., vasárnap

Mai első sikerélmény ;-)


Sikerült! Voltam a templomban. Meghallgattam a püspök úrat. Nagyon értelmeseket mondott, de azon nem csodálkozom, mivel a püspök úrat egy nagyon értelmes embernek tartom. Ami szintén nagyon jól esett, az volt hogy egy zsoltárral kezdtük. Ma reggel a 84. zsoltár volt. Az első verse volt a kezdő ének, a 6. vers meg az isztentisztelet záró éneke. Szerintem jó volt hogy mentem. Kicsit lenyugodtam bizonyos területeken. Miközben haza mentem - sütöt ezer ágra a nap - észre vettem hogy a kis nyavalyáim kevésbé zavarnak ha mozgásban vagyok. Már több mint egy hete fáj a derekam, néha alig tudok felállni. De ha gyalogok nem zavar annyira. Az ekcémám mostanábban is valahogy lenyugodott. Csak a hajam alatt van még több seb és nagyon sok pattanás. Van amikor fáj az is, de az is majd egyszer elmúlik. Ami viszont nem volt túl kellemes amikor visszajöttem, az volt hogy nem mertem fingani. Tegnap elég erőteljesen előjött egy aranyér. Emiatt most hasménesem van. Tegnap este eléggé szórakoztató volt ilyen szempontbol. Szerintem vagy 5-ször voltam a legkisebb szobában. Úgyhogy teljesen egyett tudok érezni a Shivával. Nála most a gyógyszer mellékhatásai elég erősen előjöttek, ahogy kiveszem a blogjábol. Shiva, egyet érzek veled!

Miközben húztam haza, gondolkoztam azon hogy mi lenne ha kimennék a Margit szigetre tanulni. Kiülni a napra és ott magolni. Szerintem meg fogom kocskáztatni, csak még ki kéne gondolni egy mellékhelységstratégiát. Ja, meg meg is kell ebédelni. Ma olaszt fogok főzni, de magyarosan tejföllel. Tegnap vettem a közértben egy negyed kilo tortelloni con ricotta e spinaci-t. Tegnap ettem meg a töltött káposzta végét, amit az édesanyámtol kaptam. Ahhoz egy nyolcad liter tejfölt ettem meg. A tejföl másik nyolcad literje most szépen a tortelloni-nál fogom felhasználni. Fogyóznom kéne, de most azért is meg fogom enni azt a 20%-os tejfölt :-D Ha legyen lúd, legyen kövér... ;-) Jövő héten nem is tudom még hogy ilyenkor hol leszek. Sokkal több értelmeset nem tudok mondani. Nem hogy amit itt fenn írtam annyira értelmes lenne. Na jó, megnyomom a "Publish"-gombot és megyek főzni.

Nincsenek megjegyzések: