2007. április 20., péntek

Nem unatkozom, de nem is csinálok semmit...

Most sikerült csak leülnem a gépem mögé, pedig már negyed kilencre bennt voltam az irodában. Fél kilencre indultam el a nyelvórára, de közben volt mit inéznem is, úgy hogy csak három negyed kilencre értem fel. Készülődtünk a hétfői szintfelmérő vizsgára. Az lehet hogy bottrányos fog lenni, mivel a nyelviskolán egy felsőfokú vizsga készült, pedig közép fokra készülődünk. Legalább a tanárnő mondta hogy erre készülődjünk fel. Majd meglátjuk mi lesz. Még nem tudom hánykor lesz a vizsga.

Még a tanárnő se tudja még mikor lesz. Közben meg nem nagyon van kedvem holnap is bejönni, de mivel a múlt napokban nem igen csináltam amit akartam volna megcsinálni, holnap megpróbálom a lemaradásomat behozni. Jövő hétre meg kell lennem vele. Közben a Schatzi meg állandóan a fejemben kering. Akkor bukkan fel amikor nem várom. Hát, Ő már csak ilyen :-D

Nincsenek megjegyzések: