2007. április 18., szerda

Visszatért lelkesedés?

Ma délután elmentem ahhoz a bizonyos kollegához, akiröl ma reggel írtam. Tegnap megbeszéltük hogy ma fogok neki segíteni és megmagyarázni amit nem értet eddig. Voltam ott egy órát, másfél órát és nagyábol átvettük amit a kinti tréner neki "tanított" egy héten keresztül. Kiderült hogy nem is nagyon tanított a kinti tréner mert amikor magyaráztam neki, nagyon hamar belejött a kollegám a dolgokba. Állandóan azt mondta hogy: ja, így van? Ezt nem is mondta el... meg ilyeneket mondott a kollegám. Amikor neki elfogytak a kérdései mondtam neki hogy nézze át amit eddig vettünk és hogy holnap bátran zaklasson a többi kérdéseivel. Elvileg holnap is megint irodában lesz a kinti trénerje. Kíváncsi leszek hogy szóban fog-e állni kollegámmal, mert aa múlt hetekben teljesen ignorálta őt.

Amikor közben vissza mentem a helyemre, ott várt megint vagy 6 e-mail. Köztük egy meghívó egy személyes beszélgetessel a kinti főnökömmel. Holnap és péntek reggel itt van Pesten. Egy órán át szeretne velem beszélni. Nos, erre is eléggé kiváncsi vagyok mirölt szeretne egy óráig beszélni velem. Igaz, múltkor, mielőtt mentem Indiában, akkor simán egy másfél két órát elbeszéltünk.

Mielőtt haza mentem volna, beugrottam még a menedzseremhez. Megmondtam hogy foglalkoznia kéne a kollegámmal egy kicsit, mivel gond lehet. Kiderült hogy holnapra már megbeszéltek egy találkozót. Délután ott volt a kollegámnál és a kollegám mondott valamit hogy nem megy túl jó a munka átadása. Lehet hogy a tegnap este beszélgetésem vele kicsit segített hogy szóljon hogy nem mennek a dolgok ahogy kéne menniük. A végén az számít hogy megoldódik a probléma ami felmerült.

Nincsenek megjegyzések: